logotyp
Login

4.

Školní rok 2023/2024

Třídní učitelka Mgr. Jana Harazímová

Rozvrh hodin



 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Pondělí

Čj

Inf

M

Vl

 

Sz

Úterý

Čj

M

Tv

Tv

Hv

 

 

Středa

Čj

M

Čt

Aj

Vv

Vv

 

Čtvrtek

Čj

M

Aj

Přv

Vl

 

 

Pátek

Čj

Mg

Přv

Aj

Čt

 

 


 
V úterý bude doučování od 13:00 hodin do 14:00 hodin. 


Co jsme dělali 15. 3. 2024
Čj - PS 14/ 7, 9
Mg - PS 58/ 3, 59/ 1 - narýsovat trojúhelník do kružnice
Přv - PS 18/ 3, 4, 5, 6; 19/ 7, 8, 9
Čt - Harry Potter
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 14. 3. 2024
Čj
- hráli jsme si s našimi jmény - psali jsme pravou rukou, levou rukou, zrcadlově, vzhůru nohama, oběma rukama...
- psali jsme pravopisné cvičení, které vůbec nedopadlo dobře
- procvičovali jsme vzory rodu ženského
M
- stále počítáme na str. v PS 49, 50, 51 (někteří žáci nemají tyto stránky stále dopočítané)
- v pondělí budu kontrolovat tyto strany a hodnotit (dopočítat přes víkend)
- někteří žáci - rychlíci - počítali v uč. malé str. 37/ 9, 15
Aj
- PS 22/ 1; 23/ 3, 4
- PS 25/ 4, 5, 6

Přv
- povídali jsme si o ekosystému les
- zapsali jsme si výpisky o lese
- povídali jsme si o lesních patrech

- kreslili jsme lesní patra do sešitu
Vl
- opakovali jsme si učivo o pravěku
- umisťovali jsme lístečky na tabuli
- nedávali jsme pozor a rušili jsme, když paní učitelka vysvětlovala rozdíly mezi obdobími
- museli jsme napsat výpisky o jednotlivých obdobích pravěku
Kdo to nestihl, dodělá doma a přinese zítra. Výpisky jsou hodnoceny známkou - školní práce.
Pozor! Zítra máme geometrii.
- sešit, podložka, ořezaná tužka, guma, kružítko, 2 pravítka - jedno s ryskou.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 13. 3. 2024
Čj
- hráli jsme hry s pastelkami
- napsali jsme opravu diktátu (kdo chtěl, mohl vzít sešit s diktáty ukázat domů)
- opakovali jsme vzory rodu ženského
- PS - samostatně jsme pracovali 13/ 2, 4, 5, 3 - dostali jsme malé známky a z nich byla jedna velká
- kdo byl rychlý, ještě dopsal prav. cvičení z tabule do Čj Š
M
- Vincent přinesl do školy parádní hru, tak jsme soutěžili celou hodinu
- nejdříve jsme skládali všichni
- potom měl každý minutu na stavění, počítal se počet kostek
- na konec jsme se rozdělili do skupin a soutěžili jsme proti sobě ve skupinách
Vl (Čt)
- v pondělí nám odpadla vlastivěda, tak jsme ji měli dnes, stejně jsme četli informace 
- povídali jsme si o pravěku
- paní učitelka rozhodila po třídě lístečky
- vypravovala o jednotlivých obdobích pravěku a my jsme si vytvářeli z lístečků výpisky
- vždy po daném období jsme si zkontrolovali, co jsme se dozvěděli
- zítra pravěk ukončíme a budemem se věnovat dalším událostem v našich dějinách
Aj
Vv
- vyráběli jsme minecraft obrázky
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 12. 3. 2024
- povídali jsme si o výletu a o víkendu
- pracovali jsme v PS - 12/ 1, 4a), 13/ 1
- měli jsme tělocvik 
- paní učitelka vyzkoušela celou třídu z hudební abecedy - všichni jsme dostali 1
- zpívali jsme Žádnyj neví, co jsou Domažlice a začali jsme zlobit
- psali jsme za trest diktát :-(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 11. 3. 2024
- jeli jsme na výlet do IQ landie a Planetária
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 8. 3. 2024
Čj
- luštili jsme skrývačky  (hudební nástroje) za bonbón a 1 z Hv
- zapsali jsme si do Čj Š skloňování vzoru kost
- PS - 12/ 2
Mg
- rýsovali jsme osu úsečky a střed úsečky
- nejdříve nám paní učitelka připomněla postup
- PS - 57/ 1, 2
- PS - 58/ 1, 2
Přv
- zapsali jsme si zápis o znečišťování planety člověkem
- nalepili jsme si desatero domácí ekologie do sešitu Přv
- kreslili jsme obrázky v pracovním listě - jak by se daly věci dělat ohleduplněji k přírodě
Aj
Čt
- četli jsme o strašidlech str. 126 - 128
- hledali jsme odpovědi v textu
- kreslili jsme obrázek do sešitu čtení
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 7. 3. 2023
Čj
- hledali jsme skrývačky ve větách
- doplňovali jsme věty uč. 67/ 3 a potom jsme si dělali legraci a vymýšleli jsme nesmyslné věty např. Na pánvi seděly dvě labutě. 
- hráli jsme hru o +
- určovali jsme pád podstatných jmen rodu středního - didaktická hra
M
- napsali jsme testík
- pokračovali jsme v počítání PS - 50, 51
- PS 52/ 1 - příklady na dělení, 2; 53/ 1 - příklady na sčítání a dělení, 2, 3
Přv
- psali jsme testík o času a teplotě
- povídali jsme si znečišťování planety člověkem
Vl
- opakovali jsme si učivo o času
- četli jsme v učebnici na str. 3
- zapsali jsme si výpisky do sešitu vlastivědy
- PS - Vl2 - 2/ 1, 2, 3, 4
Pozor! Zítra máme geometrii
- sešit, podložka, ořezaná tužka, guma, kružítko, 2 pravítka - jedno s ryskou.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 6. 3. 2024
Čj
- rozdali jsme si nabídky knih z nakladatelství Albatros a Fragment
- paní učitelka nám přečetla vtipy
- skloňovali jsme vzor píseň, zapsali jsme si do Čj Š
- PS 11/ 2 - společně jsme odůvodňovali
- děti mají problém vložit vzor místo daného slova např. s rozsvícenými lampami jako s rozsvícenými ženami, s ponořenými pádly jako s ponořenými městy apod.
M
- psali jsme testík a stále se zlepšujeme
- doplňovali jsme nedořešená cvičení
- dělili jsme v PS - 51/ 1 + zkouška
- chápeme už postup, ale velké zbytečné chyby děláme v násobilce a dočítání
Čt
- četli jsme o Harry Potterovi, jak se dostal na kolej Nebelvír
- povídali jsme si o filmu a knize - hledali jsme rozdíly, dohadovali jsme se, co je lepší, jestli kniha nebo film
- kreslili jsme do sešitu čtení
Aj
- psali jsme testík (byl lehký)
Vv
- měli jsme paní učitelku Bauerovou 
- kreslili jsme ptáčky
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 5. 3. 2024

Čj
- psali jsme diktát
- přiřazovali jsme kartičky ke vzorům rodu ženského
M
- psali jsme testík
- PS 38/ 1, 2, 3 - museli jsme trochu přemýšlet, u cv. 3 jsme si mohli pomoci písemným sčítáním a odčítáním nebo vypočítat na kalkulačce v mobilu
- většina třídy počítala z hlavy bez pomoci mobilní technologie :-)
Tv
Hv
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 4. 3. 2024
Čj
- povídali jsme 
- procvičovali jsme si vzory rodu středního s hrou s lístečky
M
- psali jsme testík
- dělili jsme písemně a výsledky jsme ověřili zkouškou 
- PS - 50/ 1 - počítáme zkráceně, jak jsme se to naučili

Vl
- rozdali jsme si nové učebnice a pracovní sešity, podepsali jsme si je
- kdo nemá obal - obalit doma
- povídali jsme si o obdobích historie, rozdělili jsme si dějiny na období před naším letopočtem (před Kristem) a našeho letopočtu (po Kristu)
- naučili jsme se určit z letopočtu století a ke století jsme přiřazovali letopočet

- přišívali jsme knoflíky
Zítřejší diktát (5. 3. 2024) - procvič si:
Vánoční cukroví, vzpomínky na dětství, mezi poli, knedlíky se zelím, s klíšťaty, mezi divadly, souostroví v moři, lysky v rákosí, hvězdy na  nebi, se slovesy, se zaříkadly, netopýři v zimovištích, s ohřívadly, se světly, neplýtvej lepidly, 
v obydlí, krabice s másly, hry s čísly
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 1. 3. 2024
Čj
- chvilku jsme si povídali
- zazpívali jsme si
- do Čj Š jsme si zapsali skloňování vzoru růže (uč. 63 - tabulka)
- zapsali jsme si skloňování na tabuli
- PS - 11/ 1, 2, 3 nahoře
Mg
- psali jsme testík
- zopakovali jsme si rýsování kružnice, průměr a poloměr
- učili jsme se rýsovat střed úsečky s pomocí kružítka
- rýsovali jsme úsečku dané délky a její střed
Přv
- opakovali jsme všechno, co si pamatujeme o teplotě
- PS - 27/ 5 - vyhledali jsme na internetu nebezpečí vysoké teploty, nejvyšší tělesnou teplotu člověka ap.
- povídali jsme si o tom, jak je nám při vysoké teplotě
- zapsali jsme si zápis do sešitu Přv
- povídali jsme si o čase (základní jednotka, jednotky času, měřidla, převody jednotek)
- PS - 28/ 6 - společně, protože jsme zapomněli hodiny :-(

Čt
- četli jsme na známky o vodníkovi
- kreslili jsme do sešitu obrázek k příběhu
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co  jsme dělali 29. 2. 2024
Čj
- chvilku jsme si hráli s vyjmenovanými slovy - rozdělovali jsme kartičky na y - i
- opakovali jsme skloňování vzoru žena (máme zapsáno v Čj Š)
- PS - dokončili jsme 10/ 3 - slova v 7. p, č. mn. - koncovka  - ami
- PS 10/ 4, 5
- vysvětlili jsme si pravopis slova reklama - z reklamy - 2. p. č. j.,  
s reklamami - 7.p., č. mn. 
M
- psali jsme testík
- dopočítali jsme 37/ 4, 5
- PS 49/ 1 - dělili jsme písemně
Aj
- Is there a chair?  Yes, there is.   No, there isn´t
- Are there 4 chairs? Yes, there are. No, there aren´t. - máme zapsáno v sešitě
Přv
- psali jsme testík na vlastnosti látek - délka, hmotnost
- dokončili jsme osmisměrku PS 27/ 3
- napsali jsme si zápis o teplotě do sešitu Přv
Teplota
- vlastnost předmětů, osob, zvířat, plynů a jejich okolí
- vnímáme ji kůží
Zákl. jednotka: stupeň Celsia
Značka: ºC
Měřidlo: teploměr (lékařský, venkovní, pokojový, laboratorní...)
Bod varu vody je 100 ºC. Bod mrazu (tuhnutí) vody je 0 ºC.
Vl
- samostatně jsme vyplnili závěrečné opakování v PS str. 33/ 1 - 33
- mohli jsme používat učebnici a odpovědi si vyhledat
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 28. 2. 2024
Čj
- do Čj Š jsme si zapsali skloňování vzoru žena v jednotném a množném čísle
- PS - 10/ 1, 2, 3 (1. sloupek)
M
- psali jsme testík
- PS - 37/ 3 - společně jsme řešili příklady - někteří z nás absolutně nepochopili způsob řešení
- vysvětlovali jsme si využití matematických operací v případě, když neznáme např. menšenec, jak budeme postupovat (opakování sčítanec, součet, menšenec, menšitel, rozdíl)
- PS - 37/ 5
Čt
- hráli jsme hru Místo po mé pravici...
- hráli jsme slovní kopanou, na asociace, příběh jednoho slova...
- četli jsme o vodníkovi - máme číst doma, bude to na známky
- odpovídali jsme na otázky, které se týkali příběhu Vodníkova pomsta
Aj
- psali jsme test - dopadlo to hóoooodně špatně
Vv
- kreslili jsme smajlíky - nálady
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 27. 2. 2024
Čj
- psali jsme diktát, který jsme si nejdříve ústně procvičili
- samostatně jsme pracovali v PS - 9/ 2 - barevně jsme vykreslili slova rodu ženského a napsali jsme je na linky
- PS - 8/ 2, 4
M
- psali jsme testík pouze na písemné sčítání a odčítání
- PS - 36/ 2 - vypočítali jsme příklady a zaokrouhlili jsme výsledky, nic víc
- PS - 37/ 1 - tady jsme museli víc přemýšlet, 2 - také cvičení na aktivizaci hlaviček
Hv
- zpívali jsme písničku Což se mně má milá - nacvičovali jsme dvojhlas
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 26. 2. 2024
Čj
- opakovali jsme vyjmenovaná slova
- psali jsme pravopisné svičení
- seznámili jsme se se vzory rodu ženského a jejich koncovkami
- zapsali jsme si do sešitu Čj Š Vzory rodu ženského + obrázky vzorů
M
- dnes jsme měli geometrii
- paní učitelka nám pustila video o rýsování kružnic, poloměru kružnice a průměru kružnice
- rýsovali jsme kružnice
- dozvěděli jsme se o průměru - d a poloměru  - r
- PS 56/ 1, 2, 3
Vl
- pracovali jsme s atlasem - hledali jsme města
- PS - doplnili jsme k obrázkům s popisem, o co se jedná, a vyplnili jsme česká nej + 8směrku
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 23. 2. 2024
Čj
- chvilku jsme si povídali
- PS - 7/ 1 dole - samostatně jsme si odůvodňovali a potom jsme společně kontrolovali správné řešení
- PS - 8/ 3 - vysvětlili jsme si přísloví a pořekadla, samostatně jsme vyhledávali v textu podstatná jména rodu středního, zapsali jsme vyhledaná slova na linky v sešitě v 1. p., č. j. a potom jsme určovali vzor
- řešili jsme otázky pod článkem 8/ 2 a zaškrtli jsme správnou odpověď
Mg
- protože jsme zapomněli, že máme geometrii, měli jsme matematiku
- psali jsme testík
- dopočítávali jsme v PS 35/ 2, 3
- 36/ 1
- do MŠ jsme zaokrouhlovali čísla na desítky, stovky, tisíce, desetitisíce , statisíce
Kdo nemá dopočítanou str. 35 - dokončí přes víkend + str. 36/ 1 (ne všichni to stihli).
Přv
- paní učitelka vyzkoušela děti, kterým se včera nepodařil testík na poznávání ptáků
- zopakovali jsme si jednotky délky
- do sešitu Přv jsme si zapsali zápis o hmotnosti + převody jednotek hmotnosti
- PS - 26/ 2, 3; 27/ 3 - cvičení jsme nestihli celé
Čtení
- paní učitelka zkoušela básničku
- četli jsme o golemovi str. 102
- poslechli jsme si znovu Píseň strašlivou o golemovi a Golem od Jiřího Suchého a Jiřího Šlitra
- kreslili jsme obrázek do sešitu - jak si golema představujeme
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 22. 2. 2024
Čj
- společně jsme opravovali domácí úkol a odůvodňovali jsme ho
- hra na + s y - i
- Čj Š - rozdělili jsme si stránku na polovinu, do jednoho sloupečku jsme napsali VS (vyjmenované slovo), NVS (není vyjmenované slovo) a do druhého sloupečku vzor
- děti určovaly, kam slovo zařadí - podle pozice písmen y - i po obojetných souhláskách
M
- psali jsme testík jako vždy
- počítali jsme str 34/ 1, 3 a někdo 2
- ve cvičení jedna jsme zaokrouhlovali výsledky
Přv
- psali jsme testík - poznávačka ptactva
- paní asistentka ofotila dětem výpisky, které jim chyběly
- zopakovali jsme si převody jednotek délky
- PS 26/ 1, 2
- kdo testík pomotal, může se zítra nechat vyzkoušet a vylepšit si známku
Vl
- nalepovali jsme si výpisky krajů ČR
- děti se nemusí učit zpaměti veškeré informace - budu po nich chtít vyhledávat na mapě
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 21. 2. 2024
Čj
- psali jsme testík o podstatných jménech
- hráli jsme hru s písmenky
- PS - 7/2
- vysvětlili jsme si postup při určování i - y
- domácí úkol - PS - 7/ 3
M
- psali jsme testík
- dopočítávali jsme příklady, které nám chybí
Čt
- paní učitelka zkoušela básničku Zima v Novém Strašecí
- potom jsme měli chvilku Hv - pracovali jsme s rytmem
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 20. 2. 2024
Čj
- psali jsme 1. diktát
- zapsali jsme si do Čj Š z učebnice skloňování  Vzor stavení
- PS 7/ 1 - barevně jsme označili slova podle vzorů
M
- psali jsme testík jako vždy
- paní učitelka nám vysvětlila hodnocení v PS
- v PS jsme dokončovali cvičení, která nám chyběla nebo jsme pokračovali dál str. 33/ cv. 1, 3 - pouze sčítání a odčítání, 32/ 3 - sčítání a odčítání
Tv
Hv
- zpívali jsme píseň Což se mně má milá
- doprovázeli jsme píseň na nástroje
- učili jsme se taktovat v 3dobém taktu
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 19. 2. 2024
Čj
- povídali jsme, kde jsme byli o prázdninách a co se nám nejvíce líbilo
- PS - 6/ 3 - pracovali jsme společně, určovali jsme číslo a pád
- hráli jsme s y - i, nerozeznáme, kdy se jedná o vyjmenovaná slova a podstatná jména rodu středního
- opět jsme si vysvětlili rozdíl a způsob odůvodňování
Můžete si procvičit v uč. 58/ 4 diktát, který budeme psát zítra. Kdo má doma diktátový sešit a neodevzdal ho, zítra jej přinese. Pokud nebude mít sešit na diktáty, diktát nepíše, bude přezkoušen ústně s odůvodňováním.
Inf
M
- začali jsme procvičovat násobilku na začátku hodiny, ale ukončili jsme tuto aktivitu, protože jsme se opět nevhodně chovali, proto jsme psali test
- někteří žáci absolutně netuší, jak se sčítá, odčítá, násobí a dělí písemně :-(, toto je učivo 1. pololetí (listopad)
- PS - 33/ 2 - počítali jsme pyramidy, kdo neměl chybu, sám si napsal 1
- PS - 33/ 3 - příklady na sčítání a odčítání
Vl
- vylosovali jsme si tabulku s krajem ČR a museli jsme v atlase vyhledat krajské město, města, vodstvo, hory, památky, zemědělství a průmysl, popř. i zajímavost
- snažili jsme se psát hezky, protože paní učitelka naše práce posbírala a ofotila nám všechny informace o všech krajích
- zjistili jsme, že se nemusíme nic učit nazpaměť, stačí otevřít atlas na správné straně
- v PS jsme podle obrázků určovali města ČR a hledali jsme v učebnici památky UNESCO v ČR
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 9. 2. 2024
- úkoly byly zaslány rodičům na Whats App
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 8. 2. 2024
Čj
- opakovali jsme slovní druhy, podstatná jména, kategorie podstatných jmen, vyjmenovaná slova
(chybí nám základní znalosti - neumíme vyjmenovat slovní druhy, pádové otázky (ani určit pád), nevíme, jaké mluvnické kategorie známe, zapomněli jsme vyjmenovaná slova), protože si doma tyto věci neopakujeme a neprocvičujeme (nemyslím všechny děti, ale většina....?)
- na jedničky jsme rozdělovali slova podle vzoru město a moře - PS  - 5/ 4
- řešili jsme osmisměrku 5/ 1
- odůvodňovali jsme  a doplňovali jsme slova ve správném tvaru 5/ 2
M
- pracovali jsme s řádovými počítadly
- zapisovali jsme čísla v oboru do milionu
- zaokrouhlovali jsme čísla na desítky, stovky, tisíce, desetitisíce, statisíce a miliony
- zaokrouhlovali jsme na známky
- četli jsme čísla

- PS 31/ 1
Aj
- dostali jsme nové učebnice
Přv
- celou hodinu jsme si povídali o chování ve škole (četli jsme si školní řád a pravidla třídy)
Rodiče, víte, co všechno dělají vaše děti na sociálních sítích? Dnes jsem se nestačila divit. Zeptejte se jich, co se na facebooku, tiktoku, whats appu děje, co tam dělají ony a jak se vyjadřují? Jak je vůbec možné, že žák 4. ročníku má facebook a tiktok? O dalších sítích ani nemluvím, protože je ani neznám. Zkontrolujte, prosím, vaše ratolesti a jejich mobily. Děkuji JH
Vl
- zopakovali jsme si znalosti o Ústeckém kraji a nalepili jsme si výpisky do sešitu (nemocným dodám po návratu do školy)
- povídali jsme si o Libereckém kraji
- hledali jsme v atlase hory, řeky, města, zemědělství, průmysl, památky v Libereckém kraji

- zapsali jsme si výpisky
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 7. 2. 2024
Čj
- opakovali jsme vše o podstatných jménech (doučit pády, neumíme je)
- do Čj Š jsme si napsali zápis - Vzor moře - skloňování v jednotném a množném čísle (uč. 56)
- hráli jsme pohybovou hru mměsto nebo moře
- doplnili jsme v PS 4/ 5 - odůvodňovali jsme jako včera
- na tabuli jsme rozhodovali, zda se slovo skloňuje podle vzoru město nebo moře (podtrhávali jsme barevně)
- vypsali jsme do sloupečků podtrhaná slova
M
- opakovali jsme pravidla zaokrouhlování
- na tabuli jsme doplnili tabulku - zaokrouhlování na DT a ST
- hledali jsme k číslům další čísla, na která bychom je mohli zaokrouhlit
- M - PS 28/ 3, 6; kdo to splnil, dokončoval 28/ 2, 4, 6 
Čt
- četli jsme báseň (kramářskou píseň) Na jednom hradě
- pustili jsme si na youtube zpívanou verzi
- vysvětlili jsme si, co je kramářská píseň
- paní učitelka nám ještě pustila Píseň strašnou o Golemovi (ta se nám moc líbila)
Aj
- zase jsme zlobili
Vv
- kreslili jsme zimní sporty

V naší třídě se k sobě opět neumíme chovat. Rušíme vyučování, nedáváme pozor a potom se x- krát ptáme, co máme dělat. Kluci jsou neuctiví k dívkám, dívky vyvolávají hádky. Prosím opět o řádnou domluvu. Děkuji. JH
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 6. 2. 2024
Čj
- chvilku jsme si povídali
- do Čj Š jsme si zapsali skloňování vzoru město (pro nemocné uč. str. 56 - tabulka)
- odůvodňovali jsme skloňování:
např. slovo s pádly - to pádlo bez pádla jako to město bez města. S pádly jako s městy - napíšeme y.
- PS - 4/ 3, 4
M
- dnes jsme zaokrouhlovali čísla v oboru do 1 000 000
- zopakovali jsme si pravidla zaokrouhlování
- PS 27/ 2; 28/ 4
Tv
Hv
- zpívali jsme písničku Což se mně má milá
- učili jsme se taktovat v 3dobém taktu
- doprovodili jsme píseň na rytmické i melodické hudební nástroje
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jsme dělali 5. 2. 2024

Čj
- chvilku jsme si povídali
- vysvětlili jsme si, proč se učíme vzory podstatných jmen
- seznámili jsme se se vzorem město
- PS2- 4/ 1, 2
M
- pracovali jsme celou hodinu v PS - samostatně jsme počítali, pokud jsme si něvěděli rady, pomohla nám paní učitelka
- PS 27/ 1, 3; 28/ 1, 2, 5
Vl
- seznámili jsme se s Ústeckým krajem
- vyhledávali jsme na mapě hory, řeky, průmysl, zemědělství, města a památky
- paní učitelka nám o některých památkách vyprávěla
HOME ZŠ a MŠ Brozany nad Ohří
Hom ZŠ a MŠ Brozany nad Ohří

Created by © 2015 -2024 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign